E-marketing

By 4 czerwca 2018Bez kategorii

Sprzedaż internetowa, zwany również e-marketingiem, to rodzaj działań marketingowych stosowanych w globalnej sieci Internet.

żeby dobrze zrozumieć istotę tego zjawiska trzeba wpierw doprecyzować kwestię definicyjną samego marketingu. Jest to niewątpliwie bardzo szerokie pojęcie oscylujące wokół aktywności handlowej, w ramach której istotną rolę odgrywa identyfikacja , a oprócz tego analiza ludzkich wymagań.

Sprzedaż internetowa odgrywa aktualnie coraz większą rolę w docieraniu do klientów dotychczasowych , a oprócz tego potencjalnych. W ogromnej liczbie przypadków stosowanymi narzędziami promocji produktów
i usług w Internecie są: e-mail sprzedaż, reklama online, strony www , a oprócz tego skrypty lojalnościowe.

Przeprowadzane w ten metodę funkcjonowania pełnią funkcję wspomagającą w odniesieniu do tradycyjnej promocji. Posiadają także tę bardzo ważną zaletę, iż stwarzają jedyną w swoim rodzaju możliwość interakcji
z odbiorcami komunikatu.